N-VA vertegenwoodigd in OCMW-raad

Op 8 januari 2007

Het kartel CD&V/N-VA werkte in Brakel goed samen tijdens de voorbije verkiezingscampagne. Ook de komende jaren zal deze formule worden verder gezet.

N-VA-kandidaat Jan Haegeman zal samen met CD&V-collega’s Julien Liedts en Lisbet Van De Maele het kartel de komende zes jaar vertegenwoordigen in de Brakelse OCMW-raad. De N-VA dankt de CD&V-collega’s alvast voor het gestelde vertrouwen.

Ook in de gemeenteraad zal de stem van de N-VA te horen zijn. Hoewel de N-VA geen verkozenen haalde (en dit ondanks hun goede resultaat) zullen de zeven CD&V-verkozenen van de kartellijst niettemin zetelen als CD&V/N-VA-fractie. De N-VA blijft dus aanwezig op het politieke forum en zal achter de schermen mee de schouders zetten onder een sterke oppositie.

De Brakelse bevolking weet intussen wat men van de N-VA mag verwachten: een scherpe kritische blik maar steeds ernstig onderbouwd, een sterke toekomstvisie en een immer uitgestoken hand aan allen die willen samenwerken aan een beter Brakel.

Vanuit dit oogpunt wenst de N-VA de nieuwe gemeente- en OCMW-raadsleden van zowel meerderheid als oppositie dan ook veel succes tijdens de komende legislatuur.