Kartel CD&V/N-VA in Brakel

Op 1 november 2006

Minder dan 10 maanden scheiden ons van de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. Op die dag krijgen de Brakelaars eindelijk de mogelijkheid om af te rekenen met zes jaar paars wanbeleid in onze gemeente. De Brakelse afdelingen van CD&V en N-VA willen deze kans met beide handen grijpen om een nieuwe wind te laten waaien door Brakel.

CD&V en N-VA zijn ervan overtuigd dat een samenwerking tussen beide partijen de beste garantie biedt op een nieuw en krachtig bestuur in onze gemeente. Ze ondertekenden dan ook een akkoord om zich in 2006 als een kartel CD&V/N-VA te presenteren aan de Brakelse kiezers.

De kartellijst zal, zoals reeds eerder werd gecommuniceerd, worden getrokken door Joost Vanderlinden. De N-VA krijgt 4 van de 23 plaatsen op de lijst.

Op basis van respectieve programma’s en wederzijdse inbreng, zal een werkgroep van CD&V en N-VA zich buigen over een gemeenschappelijk manifest dat een antwoord moet bieden op de problemen waarmee onze gemeente wordt geconfronteerd.

Vanuit de vaste overtuiging dat het na 6 jaar paarse malaise enkel béter kan gaan met onze gemeente, gaat het kartel CD&V/N-VA met vastberaden tred, vol goede moed en enthousiasme op weg naar 8 oktober 2006.